EN NOTIS FRÅN BLOGGANSVARIGE

Medan Jan cyklar och tar sig av egen kraft genom Sveriges landskap sitter jag hemma i Klippan och tar del av min pappas äventyr. Det är jag: Anna, hans dotter, som sköter uppdatering av bloggen. Inläggens texter är såklart skrivna av pappa i pauser eller kanske medan han cyklar, vem vet!
Väldigt kul att se att så många besöker denna blogg, statistiken går i en uppåtgående kurva.
 
Även om detta är en blogg om pappas resa passar jag på att skriva ett kort inlägg om hur stolt jag är över honom och att han gör denna resa. Både för han själv, men att han samtidigt har skapat en insamling till Hjärt-lungfonden och till Hjärtebarn. Jag håller tummarna att allt går som planerat och fortsätter med spänning uppdatera!
 
Du kan också swisha ett bidrag till 0766 11 51 56 och stöd Hjärtebarn!
 
Allmänt, tankar | |
Upp