HAR JAG BÖRJAT MIN RESA?

Jo, det har jag nog. Flyers har tillverkats. Min dotter Anna gör vad hon kan för att mana min sociala förmåga på/till medierna. Så varför inte en kväll i Klippan där Företagare träffades på Norrehus. Famlade iväg mina flyers och uppmanade att bidra till mitt cykellopp. 

Norrehus, vilken nostalgitripp. Anna och Lars har gjort ett fantastiskt jobb och jag inser plötsligt att min lilla cykeltur inte är så farlig. 

På kvällen kom min första motgång – jag kan inte cykla på östkusten. Det finns inga cykelvägar där helt enkelt. Om jag nu inte vill använda motorvägen som alternativ för mig och min cykel. Min gode vän Anders Jannesson har bott i Skellefteå och insåg att här får någon gripa in. Tack för detta. Tänk om jag cyklat till Luleå och sedan fått vända? Jaja, jag fortsätter min något oplanerade resa och får cykla lite mer in i landet.

 
Allmänt, Uppladdning | |
Upp