JOKKMOKK

"Varför cyklar jag? Eftertanke och ett försök att stanna tiden."
 
Är nu framme i Jokkmokk. En härlig tur, utan packning. Jag måste köpa korv av Jokkmokksfabriken. 
Det skulle varit skönt med en följebil, varför inte elbil. Ska cyklingen göras såhär bör det nog vara en större cykel med packväskor. Fasen också. Det är bara att hoppas att jag kan finna något sätt att få iväg packningen på i förväg. Det hände alldeles för många saker första dagen för att jag ska känna mig trygg med den packningen på.
Färden präglas av långa raksträckor och sedan mitt i allt kommer fantastisk natur i form av Lule älv.
Jag är så glad över min kropp, att den fungerar. Det glöms ofta bort, dock vet man aldrig. 
Ljudbok i öronen.
 
Du kan också swisha ett bidrag till 0766 11 51 56 och stöd Hjärtebarn!
 
Allmänt, Trampet, tankar | |
Upp