MIDNATTSSOL OCH PACKNINGSPROBLEM

"Varför cyklar jag? Eftertanke och ett försök att stanna tiden."
 
Efter en dag i Gällivare så är jag insiktsfull. Avslutade med ett besök på Dundret och en fantastisk midnattssol (och våffla). Packningen är inte bra. Sträckan mellan Björkliden och hit var inte helt ok ur vinglighetssynpunkt. Tyngdpunkten påverkar hela cykeln på ett märkligt sätt. Säkerheten är viktig. Jag har klantat mig. Lika bra att erkänna detta. Hur göra? På mitt boende, Gällivare B&B träffade jag Åsa som säljer kaffeost vilket är godast då det har gottat till sig i kaffe. Hon tipsade mig om de som säljer Jokkmokkskorv. Dom tar ner min packning till Jokkmokk. Säkert och bra. Jag hoppas kunna skicka väskan i förväg även senare.
 
Jaja, nya funderingar ikväll.
 
 
 
Du kan också swisha ett bidrag till 0766 11 51 56 och stöd Hjärtebarn!
 
Allmänt, Trampet, tankar | |
#1 - - Familjen Kronkvist:

Vi instämmer i Annas stolthet för Jan. Bit ihop och kämpa väl. För det du redan gjort är du en hjälte.

#2 - - Johan & Linnéa:

Du är ju bästa hjälten! Vi tänker på dig hela tiden, kom ihåg det varje gång det känns tungt och hopplöst. Kämpa på kompis!

#3 - - Anonym:

Hej på dig Jan. Vi hejar på dig😄 vilken underbar utsikt du måste haft där du stod på toppen😊🌞 Krister e väldigt avundsjuk....skulle gärna varit med dig på din färd...om han bara hade varit lite bättre tränad för det😄 kämpa på💙 från familjen Kvist

Upp