TÅG MOT BJÖRKLIDEN

Miljövänligt alternativ! Jo, det är viktigt och jag sitter nu på tåget som ska ta mig till Björkliden.  Jag är framme vid lunch imorgon och sedan ska cykeln skruvas ihop. Den är nu i en kartong och det gick bra för SJ, tack och lov. 

Elbil är något jag är nyfiken på. Jag önskar jag hade suttit i en elbil och testat att ta mig upp. Dock var jag lite sent ute. Firman som säljer den elbil jag tänkt på var intresserade. Dock tar marknadsföring mm lite tid och vi får se vad som händer. Men det hade varit spännande att "surra" igenom landet med el.
Jag är väldigt nervös, mer än jag trodde att jag skulle va. Det är ett äventyr, mitt äventyr. Planerat efter Jan Nilssonsk anda, dvs inte mycket. Inga boenden är planerade. Cykelrutterna är inlagda. Tack Anders J, om du läser detta. Sedan får vi se.
 
 
Du kan också swisha ett bidrag till 0766 11 51 56 och stöd Hjärtebarn!
 
Allmänt, Uppladdning | |
#1 - - Anonym:

Visst läser jag, o mobilen är laddad

Upp